Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ulalanalala | użytkownik

imię i nazwiskoruda emi adresZielona Góra/ Krosno Odrz. zarejestrowany06.04.2008 @16:52:38 ostatnio na stronie15.07.2012 @11:11:29
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty90 komentarze454 posty na forum14

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~JW    24.10.2008 @16:53:22
........
_______
Zapraszam do ARTPUB GALERII http://artpubgaleria.blogspot.com/
~obsordine    23.10.2008 @15:02:24
:&
~MarcinPiaskowski    23.10.2008 @08:23:17
dziękuje pozdrawiam
~emancypacja    22.10.2008 @21:09:55
Ale, że co powiększone, bo nie rozumiem? ; >
Dziękuję za odwiedziny ; *
~livingdeath    17.10.2008 @20:06:33
cholera byl jeden ale mi sie podmienil na ten bardziej zakrwiony ale nic wrzucam nowe
~livingdeath    17.10.2008 @19:17:38
ulallaaaa sziekowac bardzooooooo
~eszeweria2810    15.10.2008 @21:59:36
dziękuje, i milo odczuć ze robi sie cos co sie podoba innym osobom mimo ze jest jednoczesnie takie moje osobiste POZDRAWIAM
_______
uljado
~dreadiana    15.10.2008 @21:06:08
dziekuje
~emancypacja    15.10.2008 @20:52:41
Jestem amatorką. W sumie amatorka to chyba nawet zbyt wygórowane okreslenie jak na mnie. Zaczynam się uczyć, ale to co wychodzi spod Twojej ręki jest nie na skalę DA.
Obserwejszyn.
~emancypacja    15.10.2008 @20:50:02
Dziękuję ; *
~pawiel    12.10.2008 @12:14:16
to fajnie ze sie podoba pozdro
~pawiel    11.10.2008 @15:35:18
dzieki pozdro
~arklis    10.10.2008 @14:15:53
dzieki
~spiderp25    09.10.2008 @19:04:04
Nie ma za co. Mi rowniez milo. Pozdrawiam.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~spiderp25    09.10.2008 @19:02:34
Dzieki.
_______
Jak nie masz nic sensownego do powiedzenia to nie pisz, nie ogladaj i nie ukrywaj. Daj szanse innym
~blinkone    08.10.2008 @16:51:52
a dziekuje bardzo
~slawekmyskow    08.10.2008 @14:09:44
nie kojarzę ,znamy sie ?pozdrawiam:D
~taura    07.10.2008 @13:00:33
dzięki pozdrawiam serdecznie
~PeixeArt    06.10.2008 @23:39:19
Dziekowac:D
_______
"Chicken the answer is"
-Master Yoda
!Bogul    05.10.2008 @12:19:52
Wielkie dzięki
_______
'Cry some more!'
~Araxela    05.10.2008 @11:11:36
dzięki
!fikander    03.10.2008 @10:29:10
dziękuję
_______
http://www.agatadudek.pl
............................
http://www.duditsu.blogspot.com
~HamishArt    30.09.2008 @19:47:23
_______
http://www.hamishart.blogspot.com
.......................................................
~szosty 03.09.2007 @22:29:58
HamishArt ma najlepsze komentarze :f~ trzeba sje jej słuchać :E~
~eszeweria2810    30.09.2008 @12:32:21
kocham wycinać, tylko szkoda ze ciagle inne rzeczy mnie odciagaja ale coz tak tu juz jest
ostatnio edytowane: 2008-09-30 12:33:33
_______
uljado
~Serch    28.09.2008 @21:26:36
podziekowac
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt